Hakuna Matata

2009-08-14
22:08:19

Music in the night.. /S
Jag råkade snubbla över en låt av Scarlett Johansson som jag faktiskt tyckte var bra! När jag hörde hennes första låt tyckte jag bara att det var pinsamt för det lät för jävligt, men tydligen så KAN hon göra bra musik. Tyvärr lyckades jag inte lägga in videon men låten heter Relator och det är Peter Yorn och Scarlett Johansson som sjunger...

När jag letade efter låten jag gillade så snubblade jag över en annan låt av en helt annan artist, men eftersom jag gillar även den låten och den var lite bortglömd åtminstone för min del så bjuder jag på den med:



I och med att jag hittade Scarletts låt och gillade den så snubblade jag ju även över Pete Yorn och insåg att han nog är en kille vars musik jag gillar... Alltid lika kul att upptäcka nya artister!!


Pete Yorn - Man in uniform

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: