Hakuna Matata

2009-08-31
18:04:29

Måndag /S
Hej på er!
Idag är jag så jäkla trött att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Både jag och T har sovit uruselt inatt av okänd anledning. Som tur är så har jag lyckats hålla mig hyfsat pigg på jobbet idag även om mitt tålamod inte var vad det brukar, men eftersom min toleranströskel ibland är lite för hög så gjorde det kanske inte så mycket...
Idag invigde jag också mina nya arbetsbyxor och det var verkligen superskönt att dels gå runt i slappisbrallor och dels att inte behöva tänka på att man blir skitig, och att få ta på sig ett par rena byxor när arbetsdagen var slut och man klev in i bilen.

Resten av eftermiddagen/kvällen ska jag bara försöka hålla mig vaken och hålla mig mitt enorma chokladsug i schack.

Hoppas ni fått en bra start på veckan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: