Hakuna Matata

2009-08-07
21:07:47

Hello Sweden! /L
Här sitter jag - "hemma" i Karlstad. Vi kom igår kväll och då blev det mest sova.
Idag har det varit stekhett. Vi sov väääldigt länge, förutom J som träffa en vän. Mamma och jag käkade kinamat vid vattnet innan det var dags för henne att börja jobba :( Efter lunchen klippte jag mig, frisören sa att det var på tiden och nu känns det jätteskönt. Därefter drog J och jag ut till Elgiganten och jag inhandlade en laddare till min ipod, ett armband för ipod, skärmskydd för ipod och ääääääntligen Sex and the city-boxen! Nu har jag hela serien. Mina nästa önskeboxar är Vänner och Seinfeld! Men de kostade lite mer :)

Ikväll ska vi ha filmmaraton med brorsan. J köpte hem pizza så att det räcker till en skolklass... så vi kommer knappast gå hungriga.
Imorgon vet vi inte vad som sker. Antingen åker vi hem eller så ska vi träffa morsans boyfriend for the first time.

På återseende!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: