Hakuna Matata

2009-08-14
17:15:49

Friday in Norway /L
Äntligen fredag! Jag vaknade nyss från min tupplur :) Jobbade till 14.00 idag, skönt med tidig dag. J sms att han hade en överraskning till mig. Det visade sig att han köpt biobiljetter till TVÅ filmer, mellan dem blir det en bit mat :) En dejtkväll med andra ord. Han skämmer bort mig! :P Han bjöd ut mig på mat tisdag och onsdag också.... och för att inte glömma min supersnygga klocka!

Idag fick jag mitt examensbevis. Det ser så mäktigt och jag blev så stolt när jag såg det :) Äntligen känns det som om jag är färdig. Det var även med en inbjudan till ännu en cermoni, denna gång får man en present. Jag vet att tidigare har det varit ett glasäpple, något jag gärna också vill ha men jag kan inte gå den fredagen. Tror ni man kan maila och fråga om man kan få presenten ändå, att mamma exempelvis kan hämta den åt mig fast inte under cermonin? Verkar det för girigt? :)

Nu tjatar J om att jag ska göra mig klar så vi kan dra!

Ha en trevlig kväll.

Kram ♥

Kommentar:
#1: Sandra

Du kan ju prova, säga att du önskade ett minne men från din examen men inte kan närvara för att ta emot det eller något... Blir ju inte så pinsamt om det bara är mailkontakt!

2009-08-14 @ 17:33:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: