Hakuna Matata

2009-04-26
12:45:01

Söndag /S
Hej på er!
Då var det redan söndag! Den här helgen har gått så himla fort, jag tror det beror främst på att jag hade så lång dag på fredagen kanske... jag är ju van att sluta tidigast vid 13 på fredagar men denna fredag var jag ju inte hemma förrän efter 17 + att jag var sjukt trött när jag väl var hemma.
Igår kväll grillade vi här hemma och det blev jättelyckat - så himla gott! T fick vara grillmästare medan jag tog hand om sallad och klyftpotatisen. I slutändan var det nog bra att vi stannade hemma då det började blåsa en hel del under eftermiddagen och kvällen så det var inte så skönt ute.

Idag har vi ägnat morgonen åt att städa, något som verkligen var på tiden! Egentligen är lägenheten i behov av en storstädning men jag hinner verkligen inte med det just nu. Plugget ligget som prio 1 just nu på min lista, idag SKA jag hinna med att läsa minst 4 kapitel i en bok!!! Medan jag pluggar så har T gett sig iväg på en cykelrunda runt stan...
I övrigt så kanske kära Sofia (min gamla kombo) kommer på besök!! Skulle verkligen vara jättekul då det är superlängesen vi sågs senast...

Men nu är det dags att börja dagens plugg, ha en skön dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: