Hakuna Matata

2009-04-27
19:41:03

Somliga ställer till det.. /S
Nu har jag beslutsångest... Hela tanken med min hemresa var att jag skulle åka hem och fira L som fyller år + säga hej då eftersom hon flyttar i början på juni, men nu verkar det ju inte som att vi kan ses! Då föll hela tanken med hemresan... det som är jobbigt är att både jag och T ställt in oss på att åka hem och sett fram emot det och planerat några sköna dagar med sol och grillning med kompisar... en helg ägnad i stort sett helt åt vänner...
Jag ska kolla över min lilla kalender och se om någon annan helg kanske kan funka men som vanligt när man närmar sig slutet på terminen så blir det mer och mer att göra ju närmare slutet man kommer :/
Det som lockar är att det är Valborg och det väntas bli fint väder, det som talar emot är att mamma och pappa kommer vara borta under helgen + att syster är förkyld + att systerdotter just nu är magsjuk... men vi får som sagt se... ibland är viljan starkare än förnuftet :p
Jaja.. så kan det vara ibland, nog om det!

Min eftermiddag har varit toppen! Det blev en timmas intensivt plugg i solen, boken var lättläst vilket var efterlängtat efter den tråkiga boken jag läste ut igår! När en timma passerat gick  jag hem och hoppade i mina joggingkläder och gav mig ut på en 3km joggingrunda som gick finfint, när den var avklarad blev det 15 min styrketräning. Så nu känner jag att jag kan vara nöjd med mig själv, trots en usel dag prestationsmässigt så fick jag till en riktigt bra eftermiddag...!

Imorgon väntar en ny heldag på campus i Norrköping men start kl 7 då jag ska med campusbussen...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: