Hakuna Matata

2009-04-10
14:52:09

Seven Pounds /L


I natt såg vi här hemma på Seven pounds där Will Smith har huvudrollen som Ben Thomas. Filmen börjar med att Smith ringer till SOS och meddelar att han ska begå självmord, därefter få tittaren följa händelserna fram tills dess - en film om att hjälpa andra människor och hitta kärleken igen. Jag vill inte avslöja för mycket men det här är en riktigt sorglig film. Ofta glömmer, i alla fall jag, vilken bra skådespelare Smith egentligen är och den här filmen anser jag är hans bästa.  Jag tjöt som ett barn och J fick trösta mig (tur vi var ensamma :P). Jag rekommenderar verkligen er att se Seven pounds om ni ännu inte gjort det!

Kommentar:
#1: linda

Will Smith är bra <3

fin blogg btw!

2009-04-10 @ 15:09:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: