Hakuna Matata

2009-04-18
20:05:02

Ringaren i Notre Dame är hemma igen... /S
När jag säger Ringaren i Notre Dame så syftar jag på mig själv... stackars lilla jag har nämligen gått och fått en vagel på mitt nedre ögonlock så under mitt vänstra öga hänger det som en liten svullen påse eller vad man ska säga... T tycker det ser ut som att jag gått en rond i boxningsringen :(
Jag har kollat upp det på nätet men tydligen ska det gå över av sig själv så det är väl bara att vänta, det sorgliga är ju att jag måste visa mig bland folk. Förhoppningsvis håller det soliga vädret i sig så man kan gömma sig bakom solglasögonen större delen av tiden!

Nu är vi i alla fall tillbaka i Linköping! Min nya bil gick toppenbra och framför allt billigt då den gick på 0,57L/mil så om man bara räknar på bensinen så kostade resan hit bara 150kr för både mig och T! Bra mycket billigare än vad det är att åka tåg...

Imorgon ska det pysslas här hemma, jag tänkte ägna mig en del åt vår uteplats och försöka göra den lite mysigare. Men nu är det Robinson, ha en skön kväll så hörs vi!

Kommentar:
#1: lolla

hejsan

inge kul med vagel men som du själv säjer så försvinner de av sig själva för det är ett sorts virus..

hade problem med detta för ett antal år sedan.

ha en härlig lördags kväll

kram lolla

2009-04-18 @ 20:47:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: