Hakuna Matata

2009-04-20
16:18:46

Måndag /S
Då var man tillbaka i verkligheten igen!
Idag var det gruppträff då vi skulle börja jobba med vår första examinationsuppgift som är en gruppuppgift. Det var dock ingen bra dag för grupparbete då halva gruppen verkade vara på dåligt humör av någon anledning så det var lite halvtaskig stämning, men förhoppningsvis går det bättre på onsdag då vi ska arbeta under förmiddagen innan jag ska hälsa på min blivande arbetsplats.
På tal om det så låg anställningspappren och väntade på hallmattan idag när jag kom hem, så nu är de underskrivna och ivägskickade. Från och med den 22 maj är jag anställd av Linköpings kommun :)

I övrigt så mår jag helt okej, jag mår inte toppen då jag känner mig lite trött och seg - ingen energi. Men ska man se positivt på saker och ting så tror jag att min hemska vagel är liiiiiite mindre idag... jag hoppas i alla fall det annars är det jag som börjat vänja mig vid mitt monsteröga! Nu ska jag slappa lite framför TVn i väntan på att förhoppningsvis få lite energi. Hoppas ni fått en bra start på veckan...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: