Hakuna Matata

2009-04-26
16:05:52

Hard work...? /S
Jag tänkte precis skriva om att jag pluggat flitigt hela dagen och uppnått mitt mål för dagen när jag inser att jag bara suttit och läst i 2,5 timma, jag trodde det handlade om ytterligare en timma i alla fall! Men om tiden går fort när man har roligt så är det ju raka motsatsen när man sitter och pluggar :p Men att läsa kurslitteratur oavbrutet i 2,5 timma måste väl ses som en en hyfsat god prestation!
Det känns i alla fall skönt att ha kommit igenom boken, men jag ska försöka att börja läsa lite i en annan kursbok också innan dagen är slut....

Vädret är sisådär idag, det är varmt men en hel del moln... hittills har jag bara suttit inne men jag ska försöka ta mig ut på en promenad. Innan dess ska jag dock baka pizzadeg som ska få jäsa under tiden jag är ute....

Min kära Sofia kommer inte och hälsar på idag heller då hon var sjuk, trist men kanske ändå det bästa då jag känt mig så stressad över allt jag måste hinna med under dagen i pluggväg... Nu när jag börjar jobba kommer jag ju äntligen få pengar till att kunna åka och hälsa på henne i Stockholm.

Nu är det dags att förvandlas till pizzabagare :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: