Hakuna Matata

2009-04-26
21:57:37

Blocket är vår vän... /S
Just nu har jag en enrom hundlängtan, den förvärrades avsevärt under helgen när jag upptäckte att grannarna mitt emot oss hade skaffat en söt liten valp som legat på deras uteplats hela helgen.... Medan jag suktar och längtar efter att bli hundägare genom att glo på Blocket varje dag så har min kära sambo en annan längtan som handlar om båtar. Medan jag tjatar om hund så pratar han om båtar och sittar letar efter det istället :p
Han har dock kommit ett steg på vägen då han och hans pappa hittat en annons på Blocket om en båt som kan passa dem. Själv letar jag vidare....

Nu ska jag krypa ner i sängen... imorgon blir det en plågsamt tidig morgon då jag börjar klockan 8 och därmed måste ta bussen som går redan 7.10 från campus :(

Natti natt på er....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: