Hakuna Matata

2009-04-29
12:05:05

090429 /L
Igår var det ännu en händelserik dag. Jag fick mamma att tag i rensning, något som tog ett par timmar. Efteråt drog vi iväg med allt skräp till återvinningen. Det är så skönt att få saker gjorda. Idag mååååååste jag plugga, jag har verkligen inte studielust alls kvar. Känns som att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva heller och min handledare skulle återkomma imorgon med mina frågor - något som gör att jag inte riktigt vet hur jag ska göra än heller. Suck och stön. Ikväll måste jag tvätta så vi har inför Norge resan imorgon. Tråkigt nog fick jag tid mellan 22-01 vilket gör att jag kommer vara jäkligt trött. (Jag kan inte gärna be J ta det när han ska upp till jobbet heller :P) Imorgon hoppas jag på att få träffa Sandra en sista gång innan sommaren kanske! :( Undrar hur det blir sen när vi bor ännu längre bort. Förhoppningsvis har man mer pengar så man faktiskt har råd att komma på besök. Jag är ju ledig lite i sommar i alla fall. Känns tråkigt att bara ha varit hos Sandra en gång under alla dessa år :)

Imorgon ska jag alltså orka köra till min far. Vi måste även åka färja vilket innebär att jag måste köra på bilen - skräck! Känns som om jag ska köra fel och hamna i vattnet varje gång. På kvällen när vi kommer fram skulle vi förmodligen ner på stan och kolla festligheterna på bryggan. På fredag ska J träffa chefen, på lördag ska vi till min nya jobb-stad på ännu en fest. Jag har så tråkiga kläder, inga riktiga festkläder direkt. Lyllos killar som kan ta på en skjorta och vara klara. På söndag drar vi hem igen! Så ser planerna ut.

Nej, nu ska jag ta tag i arbetet. Och för att inte glömma, vi måste byta till sommardäck också. Suck.

Kram ♥



Åsa torterar mormor medan matte är bortrest.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: