Hakuna Matata

2008-09-28
11:43:59

Söndag /S
Då var söndagen redan här :(
Solen skiner och det vore en perfekt höstdag om det inte vore så att det blåste en hel del. Jag släpade mig i alla fall ut på en joggingrunda imorse vid 10 när grabbarna fortfarande låg och sov. Det var riktigt tungt idag men jag försämrade inte min tid alltför mycket. Väl ute så slogs jag av hur mycket jag gillar det östgötska landskapet... Karlstad är fortfarande den stad jag vill bo i men det beror enbart på de människor som finns där. Annars måste jag erkänna att jag föredrar både Linköpings stad och landskap framför Karlstads, framför allt älskar jag alla de stora ekarna nu på hösten.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det dags att tvätta. Om ett par timmar åker D hem, och även om det varit kul med besök så ska det bli skönt att få vara ensamma de sista timmarna av helgen.

Hoppas ni haft en skön helg...!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: