Hakuna Matata

2008-09-03
16:30:25

Onsdag /S

Tro det eller ej men jag lyckades faktiskt att komma i tid imorse till klockan 7, tyvärr hade det blivit lite missuppfattningar då så morgonmötet blev aldrig riktigt av, så vi satt mest av tiden tills barnen kom.
Imorgon är mentorn borta och jag och M kommer ha klassen... får väl se hur det hela kommer gå, särskilt jobbigt när det inte finns ett tydligt schema men så kan det ju vara när man är i så låga årskurser.
Att cykla hem idag var en riktig plåga då det blåste ganska kraftigt och självklart som vanligt så var det motvind hela vägen hem! Jag är hur trött som helst och vill helst bara ligga på soffan men om jag ska kunna nå mitt mål med att jogga tre gånger i veckan så får jag se till att ta mig iväg idag, det lär inte gå särskilt fort men huvudsaken är ju att jag gör det i alla fall...

så önska mig lycka till...både med joggingen och morgondagen!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: