Hakuna Matata

2008-09-17
11:50:04

Onsdag /S

Hej på er!
Det blir kyligare  och kyligare ute... idag gick jag inte upp förrän klockan närmade sig halv tio men det var bara 8 grader ute. Tobias orkade inte hänga med på en joggingrunda utan föredrog att ligga kvar i sängen. När jag kom fram till spåret så såg jag dock att det var invaderat av skolbarn, så jag valde att vända hemåt igen och jogga en runda runt kvarteret, det är inte så långt men jag var nästan lika trött efter den rundan som efter den vanliga - jäklar va tungt det är att springa på asfalt!! I alla fall så fick jag dagens joggingpass avklarat även om det inte var så långt som vanligt.

Idag är det ett seminarium som gäller... kan inte direkt påstå att jag ser fram emot det - är så jäkla sega timmar! Men det är skönt att veta att det bara är det, och en föreläsning imorgon innan vi hoppar på tåget mot Karlstad. Det ska bli skönt att komma ifrån allt för några dagar och ladda inför de fyra kommande praktikveckorna.

Nu är det lunchdags och sen får man väl göra sig redo för att åka, see U later!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: