Hakuna Matata

2008-09-09
15:43:42

Mat i mängder /S
Fy fasen va jag är trött! När klockan ringde imorse var både jag och T dödströtta så vi kostade på oss ännu en timmas sömn och gick inte upp förrän kl 10. Väl uppe åt vi bara frukost innan det var dags att börja laga mat, och efter tre timmar så var vi äntligen klara så nu har vi gjort 1 kg köttbullar, 12 piroger, och stekt 3 kg kyckling. Det sorgliga är att vi fortfarande har en hel del som måste lagas till eller slängas. Imorgon lär det bakas lite också för jag vill inte kasta alla blåbär och hallon som vi kämpat och plockat för att få ha. Så imorgon kväll ska jag nog baka lite hallon/blåbärsmuffins och sen måste vi som sagt laga till det sista av maten som vi orkar ta till vara på.

Nu har jag spenderat en två timmar framför TVn och det är dags att ta tag i plugget. Ikväll blir det nog lite film och sen börjar ju en en säsong av Top model :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: