Hakuna Matata

2008-09-08
09:48:03

Måndag /S
Inget mirakel har inträffat under natten och vår frys är fortfarande trasig :(
Våra vitlöksbaguetter börjar bli mjuka, och glassen börjar smälta. Vi har i alla fall ringt och fått veta att de ska FÖRSÖKA att skicka någon under dagen men att det blir tidigast efter lunch...
Sån här skit hade vi verkligen klarat oss utan... Jag vet inte vad jag ska göra med all mat som nu håller på att tina... antar att man får laga maten och sen frysa in den på nytt eller något vilket känns mindre kul med tanke på mängden mat det kommer bli, sen är det ju alltid godare med nylagat än med fryst mat men vad har man för val för man kan väl inte frysa in det på nytt?

Jag ska i alla fall försöka att ge mig iväg på en joggingtur under dagen, måste dock äta något först och då måste jag vänta till lunch innan jag kan gå ut och det är ju efter lunch som de kanske kommer så jag får se hur jag löser det hela... 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: