Hakuna Matata

2008-09-27
15:06:38

Lärartips? /L
Den här artikeln fick mig att tänka på hur jag och Sandra nr 2 skojar om dagarna. Vi brukar skoja om lärare som får panik över att inte kunna svara på elevernas frågor. Vi skriker av skratt när vi illustrerar lärare i panik. Lösningen är inte alkohol men jag kunde inte låta bli att skratta lite när jag läste detta. Fy fan vad pinsamt. Skulle jag inte få sparken efter en sån här sak skulle jag nog själv säga upp mig. Läs här. Dagens lärartips - Dick inte under arbetstid.

Ps. Jag gillar verkligen "riskerar att få sparken" - vad krävs det egentligen? Ds.

UPDATE:

Skiten fortsätter med att läraren är tidigare dömd för bland annat misshandel, ofredande, olaga tvång och sexuellt ofredande i Sverige. Jag säger så här, vi har alltså många arbetslösa lärare - finns det ingen bättre än den här människan? Fy fan för Sverige. Läs artikel nr 2 här.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: