Hakuna Matata

2008-09-05
10:06:38

Host host. God morgon solstrålar /L
Snyft.
Jag är förkyld.
Ahahahhhh... tycker väldigt synd om mig själv nu.
Idag är jag ledig men det spelade ingen större roll då hela lägenheten invaderades av ett gäng bygggubbar 07.15. God morgon vad det då! Då pallrade jag, J och Åsa oss ut i regnet och till baracken så man kunde lätta på blåsan lite. Vi hade ingen el hemma heller så jag ringde ett mycket tyck-synd-om-mig-samtal till mami och fråga om jag kunde få komma... Här sitter jag nu. Det är riktigt tråkigt. Det konstiga är att det är bara byggfolk i vår lägenhet (typ 10 pers) men ingen annanstans på gården. Fast vad gör det, då blir det ju klart någongång i alla fall.

KRAAAAAAAAAM.

Ps. Fortfarande ingen Johnny. Ds.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: