Hakuna Matata

2008-09-14
16:02:27

Home again! /S
Sådär, då var dagens träning avklarad - nästan 1,5 mil på cykel. Väl framme så blev det lite shopping också, jag köpte den tröja jag redan spanat in och jag tror den kommer bli perfekt att springa i. Det var lite kul, för på vägen hem så såg jag en tjej komma och jSOC W MOVER LSogga i precis en sån tröja så det bådar ju gott. Jag hittade massor med fina och sköna träningsjackor också men de kostar ju som sagt lite mer så det får bli något att önska sig.

Även T shoppade, han köpte två t-tröjor i ett material som andas som han ska ha när han gymmar så det var en givande cykeltur. Tröjorna ser jag som en investering, men sen köpte jag även två flaskor med badskum som kanske inte kan klassas som en investering precis, men att bada utan badskum är ju värdelöst det hör liksom till att det doftar gott och och är fluffigt av skum i hela badkaret! Så nu ska jag ta en dusch och få bort den äckliga svett som blev av cyklingen och sen ska jag lägga mig i ett skööööönt bad.

Senare i eftermiddag/kväll när T gymmar ska jag baka en liten blåbärspaj som får bli till kvällsmyset!

Studiemotivationen är fortfarande väck, men humöret är dock desto bättre jämfört med imorse :)


 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: