Hakuna Matata

2008-10-17
23:08:41

Trötter... /S
Det är fredag och klockan är inte jättemycket men jag är trött och jag har längtat varje morgon efter att få sova och vakna morgonen därefter och faktiskt få ligga kvar i sängen... Så nu tänker jag göra just det, sussa sött och vakna imorgon bitti och njuta av att jag inte behöver gå upp.
Övrigt imorgon så har jag bestämt mig för att städa lägenheten grundligt imorgon, sätta in alla papper från praktiken där de hör hemma och kanske eventuellt börja pyssla med fotoalbumen om tid och lust finns...

Den här fredagkvällen har jag spenderat dels genom en stund i telefonen med mamma och sedan T, och dels framför TVn, så man kan väl knappast påstå att det varit en händelserik kväll, men det var faktiskt lite skönt att prata med mamma då det var ett tag sedan jag pratade med någon hemifrån.

Hoppas ni har haft/får en trevlig fredagkväll, natti natt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: