Hakuna Matata

2008-10-23
09:53:45

Torsdag /S

God morgon på er!
Då var det dag 3 av hemtentaskrivning och idag ska jag ta tag i den sista av de tre deluppgifterna så att jag kan ägna mig åt att ändra det som behöver ändras imorgon.
Idag är jag på bra humör, vilket är beror helt och hållet på att T är hemma igen. Det var så mysigt när han äntligen kom hem igår kväll att bara få hålla om honom, sitta och prata i soffan och ha någon som håller om en när man ska somna :)

Nu är han i alla fall i skolan men han kommer hem om några timmar. Tyvärr har han en riktigt dålig dag då han har lektion mellan 17-21 ikväll så vi får ju inte träffa  varandra så mycket som vi kanske hade önskat med tanke på att jag lämnar honom imorgon för två veckor i Karlstad.

Men nu är det dags för frukost så att jag kan komma igång med tentan :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: