Hakuna Matata

2008-10-14
17:35:10

Tisdag /S
Hej!
Då var man hemma efter ännu en dag... Idag gick det faktiskt riktigt bra förutom sista timman då de ballade ur lite, men då hade jag bara halva klassen så det kunde jag ändå stå ut med. Eftermiddagen har ägnats åt konferens och papperskopiering. Men nu är jag i alla fall hemma igen.

Inte lika kul att åka hem när man vet att lägenheten är tom.... min älskling lämnade ju mig idag för att spendera en vecka i Karlstad. När jag pratade med honom så var han säker på att han klarat sin tenta, och det känns ju väldigt skönt...
Jag är ganska trött idag men det beror väl kanske på att dagen var så lång igår... hur som helst så blir det nog en tidig kväll i alla fall...

Hoppas även er dag varit bra :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: