Hakuna Matata

2008-10-19
09:44:36

Söndag /S
Idag fick jag inte ligga kvar i sängen riktigt så länge som jag ville, då jag måste cykla iväg om en halvtimma för två timmars barnpassning. Känner inte direkt för det men jag behöver verkligen de slantar som det ger.

En liten påminnelse till mig själv är att ringa kära mammsen som idag fyller år! Det känns alltid lika trist att sitta i en annan stad när någon i familjen fyller år och man vet att de förmodligen samlas för lite födelsedagsfika - särskilt trist känns det ju när ens egen dag är så fruktansvärt händelselös. Men vi får väl se hur länge till det blir så eller om man kanske blir karlstadbo till sommaren igen permanent eller inte....

Nu är det dags för frukost!

Ha en trevlig dag :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: