Hakuna Matata

2008-10-05
11:47:51

Söndag /S
Sista lediga dagen och sista dagen för denna veckan. Jag är på konstigt humör idag, känner mig som en bebis som inte vill göra något av de måsten som faktiskt finns på min lista. Jag har bland annat en kursuppgift som jag MÅSTE göra idag, jag MÅSTE ta reda på den rena tvätten som stått i IKEA-kassar i en vecka nu. Jag BORDE planera några lektioner för den kommande veckan, jag BORDE städa lägenheten.
Jag har inget jag vill göra bara en massa saker jag INTE vill göra. Jag tänkte att jag ska sätta mig och sortera lite bland mina kort också och skicka iväg en del på framkallning, det är något jag faktiskt vill göra men jag kan inte göra det förrän jag är färdig med min kursuppgift.

Så nu ska jag ge mig på ett försök att komma igång med uppgiften eller i alla fall läsa och se vad det är den går ut på egentligen :/

Hoppas ni har en dag utan några måsten!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: