Hakuna Matata

2008-10-09
11:07:19

Sjukling /S
Imorse började jag jag kl 7 och tvingades därför gå upp 05.45. Jag har ju varit krasslig i ett par dagar men imorse kände jag bara att jag inte skulle orka med den här dagen, hade världens huvudvärk och kände mig helt varm. Det visade sig också att jag faktiskt hade feber, inte jättemycket men att ha ansvar för 18 elever som inte lyssnat särskilt bra de senaste dagarna skulle vara mer än jag orkar med. Så därför blev jag hemma idag.

Det känns så surt att bli sjuk under praktikperioden då det dels är min sista praktikperiod och man faktiskt har så få veckor med praktik under utbildningen. Men det finns ju inte så mycket jag kan göra åt saken, jag satsar på att verkligen vila och sova mycket idag så får vi väl se om det hjälper. Det är sådana här dagar man älskar sin Friendsbox :)
Frågan är dock hur länge jag orkar ha TVn på då den tjuter vilket verkligen skär i öronen - ni vet ett riktigt tinnituspip!

Kommentarer:
#1: Åsa

Jaha okej, va skoj :) jo tack, den blev bättre!!

2008-10-09 @ 11:24:55
#2: Linda

Fan vilken jobbig vecka du haft. Hoppas verkligen det blir bättre och att du snabbt blir frisk! Tänker på dig!

2008-10-09 @ 12:09:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: