Hakuna Matata

2008-10-18
17:18:14

Sant eller ej? /S
Aftonbladet har skrivit en del om misshandelsincidenten med Papa Dee, själv hade jag väl inte så mycket tankar om det förrän jag läste artikeln efter det att det blivit känt att det var han som var artisten som misshandlat sin fru.
I artikeln så säger hans fru att hon slog sig själv i huvudet med blockljuset och att det inte var han.... jag vet inte man jag tycker det låter osannolikt att man ska kunna få så mycket kraft att slå sig själv med ett blockljus att man slår upp ett stort jack så det kommer en massa blod...?!

Om han faktiskt är skyldig eller inte vet jag inte, men som sagt det finns vittnen till att han dragit henne i håret, och "ursäkten" om att hon slagit síg själv i huvudet med ett blockljus så att det blev så mycket blod, känns inte helt trovärdig....

Eller vad säger ni...?

?Det har varit en mardröm? Daniel Wahlgren, 42, och hustrun
För att läsa artikeln, klicka här

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: