Hakuna Matata

2008-10-21
11:06:49

Så stressad /S

Idag är jag hyperstressad då det är dagen med stort T som i detta fall står för tenta!
Den skulle delas ut på seminariet som var imorse men lilla jag vaknade med fruktansvärd huvudvärk och orkade verkligen inte åka dit.
Nu har jag i alla fall varit i kontakt med tutorn som talade om att den kommer läggas ut på hemsidan mellan 12-14!!!! Så nu måste jag sitta här och vänta samtidigt som jag vet att mina kurskompisar redan har den i sin hand....

Den värsta huvudvärken har i alla fall släppt och ligger nu bara som ett lätt dunkande så när jag väl får tag på den där jäkla tentan så är jag redo att sätta igång. Men som sagt, jag är så stressad och nervös så att jag har ont i magen....

Wish me luck....!


Har precis fått lite info av M som berättat vad tentan handlar om och jag kan säga att den där klumpen imagen nu har växt till den dubbla storleken. Fy fasen vad jag hatar tentor....!!!!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: