Hakuna Matata

2008-10-04
21:20:43

Renovering Del 7




Idag har jag röjt i vardagsrummet. Tvättade fönstrena och satte upp nya gardiner - gröna. Tog ett kort med blixt först men hela mysfaktorn försvann som ni ser.



Igår inskaffade vi ett matchande vitrinskåp till nya köksgruppen. Mamma kallade vårt hem "pensionärs-hem". Men jag tycker det är kul att äntligen ha någonstans att ställa finservisen. Väl spenderade pengar.





Lite bilder på nya badrummet. Börjar vänja mig vid det blå golvet (som jag ångrade). Grodinvasion så långt ögat kan nå är det också. Puttinuttigt va?





Vi invigde köket med tacos, mamma och brorsan kom förbi. Efteråt blev det chips med dipp och Svensson Svensson. Skönt. Nu har jag hållt på här hemma i tre dagar nonstop. Trött, men nöjd.

Relaterade inlägg;
Renovering Del 6
Gissa...
Renovering Del 5
Renovering Del 4
Renovering del 3
Renovering del 2
Renovering del 1

Kommentarer:
#1: Denise

Vilket fint vardagsrum ni har!

2008-10-04 @ 22:08:52
#2: Sandra

Va fint det blev! Jag skulle inte kalla det pensionärshem, snarare ett vuxenhem :)

Det ska bli riktigt kul att se allt. Och det blå badrummet ser toppen ut på bild i alla fall - avundas verkligen ert badrum... Ni får komma och se vårt så kommer du verkligen bli nöjd över ert!

2008-10-04 @ 23:28:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: