Hakuna Matata

2008-10-09
18:34:36

"Pigga upp dina träd" /L
Idag trillade reklam ner i brevlådan. Den klassiska pensionärs-"katalogen" Sparköp var med. Du vet, den med massa skit i. I alla fall så hade de reklam för dessa ansikten man ska kunna sätta på sina träd. Det står och jag citerar "kommer garanterat väcka uppmärksamhet när du monterat detta "ansikte"". Ja, uppmärksamheten kommer bero på att a) du dör av skräck eller b) du garvar ihjäl dig för att det var det fulaste du sett i trädgård-väg. Den här skiten finns alltså att köpa hos www.sparkop.se. Jag ber er vänligast att inte inhandla dessa eftersom jag då kommer våndas över att något så fult får existera.



98,50 kronor



69,90 kronor

Kommentar:
#1: Sandra

Jag har ju glömt fråga om du kommit igång med joggingen igen? Tänk på att det bara är två veckor kvar tills jag komer hem igen och då har vi 1,5 vecka med jogging tillsammans :op

2008-10-10 @ 12:13:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: