Hakuna Matata

2008-10-20
08:30:31

Måndag /S
När jag vaknade imorse fick jag först för mig att det fredag... det kanske berodde på att jag verkligen skulle vilja ha ytterligare en eller två dagars ledighet till, jag kände inte att jag fick allt det gjort som jag velat göra.
Den här dagen på universitetet är inte obligatorisk men det är en VFU-dag med två gästföreläsningar, den första handlar om anti-mobbningsarbete och den andra om hedersrelaterat våld, två föreläsningar som känns väldigt viktiga och som man inte fått nästan något av under utbildningen.
När klockan är  14.30 och de föreläsningarna är över ska jag och M till biblioteket och låna litteratur att läsa för examensarbetet, och sen blir det direkt hem för att tvätta och göra den kursuppgift som jag inte orkade göra igår. Så med andra ord så finns det inte så mycket tid till att vila och bara slappa :/

Hur som helst, hoppas ni får en trevlig dag :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: