Hakuna Matata

2008-10-10
16:51:52

Låt-tips! /S
Jag vet inte om det är någon som missat Lindexreklamen med den där underbart härliga låten i bakgrunden. Den sköna låten heter i alla fall Electric bird och det är Sia som är artisten! Jag har precis varit ute på en promenad och den spelades om och om igen på mp3n.



Sia - Electric Bird

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen måste jag ge mig iväg och handla så jag kan börja med middagen sen när T kommit hem från plugg och träning. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska baka pizza eller om jag ska göra spaghetti med carbonara. Jag blev så sugen på carbonara igår när jag tittade på våra kort ifrån Frankrike där vi åt en så underbart god carbonara - det var typ det enda jag köpte när vi åt ute förutom panini med skinka och ost :op

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: