Hakuna Matata

2008-10-05
16:33:41

Kortpyssel /S

Usch... den här dagen har gått så fort! Det enda jag gjort idag är att sitta och pyssla med korten. Dels att göra urvalet och sedan att fixa till de korten som är alldeles för ljusa/mörka. Jag tyckte att jag verkligen försökte att inte ta för många men det slutade ändå med att jag nu har skickat iväg nästan 300 kort för framkallning, vilket kostade mig 280kr inklusive frakt så det var inte så dyrt tyckte jag då jag ändå valde att ta vit ram runt som var det dyraste alternativet. Så nu väntar jag på att de ska ramla ner i brevlådan under den kommande veckan.
jag framkallade dem hos Fujidirekt, jag har beställt från dem förut och varit nöjd så jag hoppas det blir lika bra denna gång.

Nu ska jag försöka ta tag i städningen. T har gjort sin del så nu ska jag ta köket och dammsugningen och plocka bland all min skit som jag har på vårt vardagsrumsbord. Det bordet är verkligen alltid fullt av mina saker på det bordet, både på hyllan och på bordet... jag kan vara en riktigt slarvmaja :op

Om jag orkar så ska jag nog baka något sen, kanske muffins eller en liten blåbärspaj :)


Kommentar:
#1: Maria

Ja det är det verkligen :) Helt underbart!

2008-10-05 @ 19:50:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: