Hakuna Matata

2008-10-17
15:31:08

It´s over... /S
Ja då var sista praktikdagen gjord. Barnen skötte sig hyfsat bra under dagen men tyvärr blev det ett ganska intensivt bråk under sista rasten vilket gör det lite tungt att lämna klassen innan det är utrett, speciellt då jag inte fick chansen att säga hejdå till ena killen, en av de som jag fastnat lite extra för, då han var så upprörd att han slapp vara med på sista lektionen och istället vara på fritids.

För att då istället prata om något roligare så kan jag berätta att min bedömning gick gudomligt bra då jag fick högsta "mycket bra" på alla punkter, vilket var det bästa man kunde få, och hon sa att jag gärna fick ange henne som referens sen när det blir dags för att söka jobb :D
Jag önskar att T vore här så man kunde fira lite, men jag får väl fira på egen hand.

Helgen kommer bli lugn, det ska bli skönt att få vara ledig... man blir verkligen trött av praktiken! Tyvärr har jag lite plugg att ta tag i och på söndag ska jag vara barnvakt och tvätta, men utöver det så är det ledighet som gäller :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: