Hakuna Matata

2008-10-13
15:20:20

I am a champion /L
Hola mina vänner!

Fick en förfrågan för ett tag sedan från bäste Manny om hur det går med min jogging. Vi får ju bra uppdatering på Sandras men jag har medvetet hållt käft. Jag kan meddela att jag just nu klarar av 1 mil på 45 minuter!!!
Är inte det framsteg så vet jag inte vad!

Nu satte Sandra i halsen och fick prestationsånget - det var poängen =P Jag har faktiskt varit så jäkla lat/slö och inte joggat på flera veckor... =/ Men idag bar det iväg efter att jag hittat Åsa på köksbordet full av energi. Till min lycka sprang jag gärnet i 3 kilometer varav ca 1 var på asfalt på 30 minuter. Inget framsteg men jag har inte tappat så mycket som jag trodde ändå. Nu fick jag ny energi och lust igen så jag ska verkligen försöka komma igång. Tre dagar i veckan som Manny låter helt okej.

Jag har dock lite ångest över hur jag ser ut när jag joggar eftersom när jag kom hem igen mötte arbetargubbarna på gården och den ena nickade till den andra och båda kollade på mig. Jag hann inte se om det kom skratt efter detta men jag kände mig som en stor val som strandat. Förhoppningsvis var de imponerade över den jungelkatt jag är. =D

Tjoho!
///Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: