Hakuna Matata

2008-10-08
19:05:38

Fel yrke! /L


Renoveringen fortsätter. De har nu börjat göra iordning "gångerna". Det har i veckan målats snyggt med grå väggar, vita lister och svart galler. Enkelt, diskret enligt mitt tycke. Till min förfäran upptäckte jag idag denna förskräckliga "målning" (på bilden). What the F****? På varje etage är det nu två sådana här fula jävla vinröda duttar-målningar. SERIÖST? Jag undrar vem den ansvariga är för detta fula elände? Jag skulle vilja tala om för denna person att han/hon har den absolut sämsta smaken och borde byta yrke. DU HAR HELT KLART FEL YRKE.

Agree?

På tal om yrkesval så funderar jag seriöst över att byta karriär - kanske ska satsa på något som detta. De tjänar tydligen sjukt bra.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: