Hakuna Matata

2008-10-23
16:15:24

"färdig" /S
Så där... då har man äntligen skrivit om alla tre uppgifterna och är färdig för dagen!
Imorgon blir det till att gå igenom texten ordentligt och se vad som behöver ändras vilket nog är en hel del tyvärr.
Men tentan ska inte vara inne förrän kl 17 imorgon så jag har ju hela dagen på mig.

Stackars T ska snart iväg och ha fler lektioner idag, medan han är i skolan tänkte jag passa på att packa inför hemresan imorgon så att jag slipper stressa med det imorgon ifall det skulle bli kris med tentan.

Jag måste säga att risken tyvärr är ganska stor att jag blir kuggad på den här tentan, jag har skrivit men jag är inte så nöjd med innehållet. Men just nu vill jag bara bli färdig med den, jag har gjort mitt bästa och mer än så kan ingen människa göra. Så imorgon när jag lämnar in den ska jag glömma den tills dess att man får resultatet på mailen. Blir jag kuggad så blir jag, då är det helt enkelt omtenta som gäller i december...

Men det finns ingen anledning till att deppa ihop förrän man vet helt säkert att det har gått åt skogen :op

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: