Hakuna Matata

2008-10-24
00:31:38

Drink - Splash /L
 Sandy girl kommer ju imorgon! Jag har saknat min bäste vän jättemycket därför hoppas jag verkligen att jag kan få "låna" henne på lördag. Tänkte mig mycket prat, tacos och alkohol. Vore supermysigt. Nu börjar jakten på den perfekta drinken. Hittade detta recept på coctailguiden.com Tips är välkomna. Gärna något som är lätt att göra, relativt billigt (inte många ingredienser) och gärna söt/fruktig.

SPLASH!


6 cl AIVY vodka

Fyll upp med Sprite och färskpressad lime i ett glas fyllt av is
Garnera med några limeklyftor

AIVY vodka kan inte bytas ut mot "vanlig" vodka. AIVY har en smak som kombinerar det fruktiga och söta från päron och jordgubb med en subtil touche av mynta för en fräsch och behaglig eftersmak.

Kommentar:
#1: Sandra

Låter jättemysigt, I´ll be there!

2008-10-24 @ 09:55:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: