Hakuna Matata

2008-10-11
23:56:51

Dags att sussa sött... /S
Så där.... det blev lite jane austen-story då jag sett det första av tre avsnitt i miniserien Sense & Sensibility (förnuft och känsla). Min dator funkar fortfarande in när det gäller ljudet så ikväll har Ts dator fått hoppa in som vikarie för min kära laptop.
Jag kan inte påstå att jag är särskilt trött men eftersom jag kände mig lite risig när jag gick på stan så är det väl kanske bäst att gå och lägga sig i tid och se till att få mycket sömn.
T har fortfarande inte kommit hem så det lär väl kanske inte bli så mycket sömn då jag sover uruselt när han är borta :(

Jag har ännu inte hört något från kusinen som jag bjöd in på fika imorgon, min gissning är att han inte kommer så planen är då att tvätta, städa lite här hemma och planera de sista lektionerna för min sista vecka på praktiken. Det blir dock inte så mycket att planera då de har sker som måste göras varje vecka, hela torsdagen går bort då vi kommer spendera hela dagen i skogen med eleverna. Sen är det ju så att de har rätt korta dagar och sen är de bara halvklass på på eftermiddagarna så då måste man ju göra samma sak med den andra gruppen dagen efter. Men det är i alla fall hur planen ser ut för tillfället... ingen vet ju hur jag kommer må på måndag men jag ska vara rejält dålig för att stanna hemma något under den kommande veckan då det som sagt är min sista praktikvecka, och sista chansen att visa vad jag går för. Man vill ju att ens slutbedömning ska näst intill perfekt ut så att man kanske kan använda sig av den när man söker jobb sen....

Hur som helst, hoppas ni har haft en skön lördag, natti natt på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: