Hakuna Matata

2008-11-13
14:27:07

Wish me luck...! /S
Inget plugg har jag åstadkommit hittills idag men jag kan inte påstå att jag har så dåligt samvete över det då T har sagt att han ska plugga hela helgen så jag kan ju alltid ta igen det då när jag ändå inte har han som roar mig :Op
Istället har jag har jag gått omkring här hemma med skitigt hår och plockat lite, jag tänker nämligen göra ett seriöst försök att hålla det så här städat nu tills det är dags för jullov.... hur det nu ska gå till vet jag inte då jag har en förmåga att sprida mina saker i hela lägenheten. Sen har jag tagit ett varv med dammsugaren då jag mördade en gigantisk spindel som kröp över sovrumsgolvet... jag inbillar mig att jag genom att dammsuga också dammsugar upp eventuella spindelbarn.
Jag har också tagit reda på den rena tvätten som jag lovade T igår så nu återstår städning av badrummet och köket men det får vänta till helgen.

Vädret är fortfarande fint och mitt hår är fortfarande skitigt, så jag tänkte faktiskt göra mig själv ännu mer ofräsch innan jag hoppar in i duschen genom att ge mig ut på en joggingrunda på spåret. Jag måste erkänna att det tar emot en hel del, jag har ju inte joggat på 2 veckor nu på grund av att jag har haft ont i halsen och inte varit särskilt kry. Jag känner mig fortfarande inte 100% frisk men av det jag läst och hört så är det när man har halsont eller feber som man inte ska träna, och då jag inte har något av det så tänkte jag alltså göra ett försök.

Mitt mål med att jogga 3dagar/veckan har jag totalt kraschat men jag har faktiskt hållt igång med joggingen under en ganska lång period nu så jag vill inte ge up bara för att jag inte uppnått mitt ursprungliga mål....

Så.... önska mig lycka till!!!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: