Hakuna Matata

2008-11-29
14:11:28

Whats up? /L
Hola amigos!

Fredagskvällen spenderades hos mami. Vi pysslade hemma hos henne, jag var dessutom (hör och häpna) världens bästa dotter som STÄDADE mammas place medan hon jobbade. Gör om det ni. Hon vart superglad, bjöd på gott framför Idol. Såg ni Idol? Den tjejen som blev heltokig när Johan Palm sjöng för henne gjorde min kväll i alla fall. Humor!

Idag ska vi till mormor som blivit ett år äldre. Det bjuds på SMÖRGÅSTÅRTA!!! I love. Får se om hon är generös nog att låta mig få snika med en bit..... man kan alltid hoppas.

Vi (snarare mamma) har köpt ett väldigt roligt presentkort, jag talar om vad det är senare. Ska bli kul att se reaktionen.

Tror detta var allt för mig denna lördags eftermiddag...

See you later!

Ps. Mother provjobbar i en stor blomsterbutik i vår stadsdel. Ds.

Nu kan du tävla om Johans kamera. Foto: TV4

Klicka på bilden



Mohaha.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: