Hakuna Matata

2008-11-25
16:40:31

Värdelös dag /S
Jag måste vara sämst på att utnyttja mina lediga dagar, eller också är jag bäst på det det beror kanske på hur man ser på saken men jag har i alla fall inte gjort ett piss idag. Helt ärligt talat så har jag inte ens varit utanför dörren.... vinter och snölandskap har en avskräckande inverkan på mig och älsklingen har varit i skolan hela dagen såhan har inte kunnat släpa med mig ut heller. Nu är det dock så mörkt att även det har en avskräckande effekt.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen så att jag kan börja med maten när T kommer hem, idag blir det något så vardagligt som korvstrofanoff, inte direkt jättekul men jag har verkligen ingen fantasi när det kommer till matlagningen idag :op

Hoppas ni nyttjat er dag bättre än mig :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: