Hakuna Matata

2008-11-11
12:32:37

Tisdag /S
Då var man hemma efter två timmar på uni, då jag och M äntligen träffades för att gå igenom nästa steg i examensarbetet och för att gå igenom det vi gjort hittills. Det var ju inte så lång träff men det kändes ändå bra efteråt då vi nu vet hur vi ska lägga upp åtminstone denna veckan. Jag är fortfarande seg i skallen så det var skönt att vi bara träffades en kort stund.

Imorgon är det handledning som gäller, är lite jobbigt då vi egentligen inte har något att fråga om förutom när det ska vara färdigt men vi kanske kommer på något när vi väl är där och får höra de andra gruppernas frågor...

Mitt orosmoment för tillfället är dock min laptop som T skulle installera om igår, och när han raderat ALLT och skulle starta installationen så funkade det inte!!!! Han ska göra ett nytt försök när han får tid men tänk om han inte får igång den?! Jag säger inte att det är T som pajat den för den var verkligen knäpp och han har installerat om den åt mig förr utan problem... T trodde att det kanske var hårddisken som flippat ur :(

Nu ska jag lägga mig med min nya bok som jag lånade på bibblan och mysa med varm o´boy och mackor :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: