Hakuna Matata

2008-11-10
11:47:56

Stillastående... /S
...är precis vad processen i examensarbetet är!
Idag skulle jag träffat M för arbete med just examensarbetet, men jag fick ett sms som talade om att hon var sjuk även idag...! Så det blev ännu en dag utan något på agendan..det är faktiskt lite frustrerande. Det jobbiga är att det är svårt att göra något själv på det då vi befinner oss lite mitt emellan, vi har precis avslutat litteraturläsning och nästa steg är egentligen fältundersökningar, och det är väl de vi behöver förbereda tillsammans, lägga upp en plan och så...

Hur som helst så blev det inget examensarbete denna dagen. Istället ligger jag här i min morgonrock och myser, men nu ska jag nog hoppa in i duschen och käka lite lunch. Lite senare idag tänkte jag gå iväg till biblioteket och se om man kan hitta någon bra bok som man kan ägna sig åt under kvällarna :)
Någon som har något bra boktips?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: