Hakuna Matata

2008-11-13
12:19:21

Slött värre /L

Idag är jag "ledig" (och imorgon). Vi har möjligheten att sitta i en sk räknejour idag, fungerar ungefär som en vanlig mattelektion fast vi har ingen sal så vi sitter överallt. I alla fall så har jag gjort veckans uppgifter och det verkade inte som om någon skulle åka in idag heller. Jag försökte, precis som Sandra, sova ut men vaknade för tidigt. Jag är ju van att gå upp 6.15 så lite sovmorgon blev det ändå. Idag är det städning och tvättstugan på schemat, mindre roligt måste.

Jag har tänkt att ge mig ut i skogen igen, sedan Sandra åkte. Men varje gång tänker jag på en hemsk historia som Sandra berättade så jag har inte vågat. Dessutom mötte vi på en skuuuuum typ i skogen sist så jag är rädd för att bli mördad. Åsa och jag har därför försökt hålla oss där det finns människor, så som på gräsmattan. Fy för rädsla.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: