Hakuna Matata

2008-11-25
19:01:48

... /S
Ja idag har jag som sagt inte gjort mycket men jag har i alla fall fått lite små saker gjorda nu under eftermiddagen. Jag har bland annat bokat klipptid till på fredag, mitt hår börjar bli lite slitet och tovar sig lätt så det är dags att ta topparna, och dagtid är det studentrabatt så jag tänkte passa på då vi ändå inte kommer jobba med ex-arbetet den dagen.
Nästa grej som är avklarad är att jag och T har köpt tågbiljetter till Karlstad för den 18 december, och sen har vi betalat månadens räkningar.
Något jag gjort för min egen skull är att jag har gjort lite styrkeövningar. Det var ett tag sdan sist, jag är lite sämre på att planera in sådana övningar än vad jag var med mina joggingrundor så det är lätt att jag glömmer bort dem helt och dagarna bara går, men idag har jag i alla fall gjort dem :)

Nu blir det TV och datorn resten av kvällen, puss på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: