Hakuna Matata

2008-11-10
22:18:55

My day /S
Idag har det varit riktigt pissväder ute med regn och blåst så jag har tillbringat näst intill hela dagen i soffan med en lätt huvudvärk, och enda gången jag varit ute var för att gå till biblioteket och låna en bok.

Nu under kvällen tittade jag på nya programmet Hundcoachen eller vad det hette och tyvärr tyckte jag det var rätt uselt. Dels så kändes det rätt fattigt i jämförelse med Cesar Millan som visas innan, han är rätt dålig på att förklara och sen går vissa han emot vissa av Cesars metoder, och eftersom Cesar är min stora idol så tyckte jag alltså att hundcoachen var rätt uselt som sagt.

Imorgon hoppas jag på att slippa sms från M som talar om att hon är sjuk så att vi kan sparka igång med nästa steg examensarbetet. Jag har inte känt av halsen nästan något idag så jag hoppas på att kunna ge mig ut på en joggingtur innan veckan är över.

Nu ska jag se klart Boston Tea Party innan det är dags att krypa ner i sköna sängen, natti natt på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: