Hakuna Matata

2008-11-24
10:01:16

Måndag /S
God morgon på er!
Idag har jag tur som har en lång sovmorgon, det är ytterligare en timma kvar innan jag måste gå iväg för att möta M. Det var tur då jag fick se att marken är vit och det snöar och blåser ute.... kyla är inte riktigt min grej även om jag kan se det charmiga med snö, så nu har jag fått en stund att vänja mig vid tanken.
Stackars T började 8 imorse och jag tror inte han har sovit så bra under natten på grund av en värkande axel, jag vaknade någon gång under natten av att han gick upp och tog en värktablett. Jag hoppas att det fick värken att släppa lite så han fick sova... Förmodligen sov han konstigt natten innan så det är därför han hade ont.

Idag blir det mer arbete med ex-arbetet, vi ska iväg och intervjua elever i ytterligare två klasser + en lärare, det blir nog det enda vi gör idag, skrivandet får nog vänta till imorgon.

Nu ska jag äta lite frukost, jag tror faktiskt att det får bli lite havregrynsgröt idag... eller kanske en toast...

Hur som helst, hej på er så länge...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: