Hakuna Matata

2008-11-17
16:00:15

Måndag /S
Nu har kylan kommit till Linköping! Imorse var det 3 grader kallt när jag gick iväg till Konsum där M skulle hämta upp mig så vi skulle åka iväg till vår första klass som vi skulle observera. Dumma jag hade totalt glömt bort att vi skulle följa med dem på en mattelektion i skogen så där stod jag och huttrade i min höstjacka och snekaers, när det äntligen var dags att återvända till skolan var jag verkligen helt genomfrusen, och jag har fortfarande inte tinat!

Själva observationen och intervjun gick väl hyfsat men kanske ändå inte så bra som jag hade hoppats på... jag är dock inte helt på det klara med vad jag hoppades på heller. Kanske är det för att jag inte riktigt vet hur jag ska använda det vi fick reda på idag till att bli ett bra examensarbete. Som tur är så uppvägs min negativitet av Ms positivitet :op

Idag har älsklingen en mördardag i skolan då han inte slutar förrän klockan 21 ikväll så jag får roa mig på egen hand. Jag hade vissa planer på att gå ut och springa men då jag som sagt var stelfrusen och dessutom ganska hungrig när jag kom hem så blev det inget av det idag heller. Nu tänkte jag istället tappa upp ett härligt bad åt mig själv och sen ska jag sätta mig och skriva ner alla tankar kring dagens arbete och därefter ska jag krypa ner i soffan igen och titta på någon bra film tror jag :)

Jag kan också meddela att jag klarat av min första dag på godisförbudet, det var dock inte lätt då jag var så grymt sugen på något när jag var och handlade. Jag ska erkänna att jag köpte med ett paket glass hem för de dagar det verkligen kommer krisa men det är sällan jag blir sugen på det så det ska nog gå bra ändå....!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: