Hakuna Matata

2008-11-26
14:01:22

Kill me now /L
Jag känner mig som ett nervvrak.
De ringde tillbaka från antagningen eftersom systemet inte fungerade förut. Hon kunde inte se att de gjort något fel. Självklart. 
Så av någon anledning anses jag vara obehörig till min inplanerade kurs?
Det står så här under obehörighetsinformation: Ej uppfyllt allmänt utbildningsområde samt godkänd på en inriktning (avser student som läser 210 hp). Men jag är godkänd i allt!!!! Så jag förstår inte!!!!!!!!

Jag fick givetvis ETT till nummer som jag skulle ringa angående varför jag inte är behörig, men tro på fan att djävulen är på tjänsteärende. Det är så jävla dåligt att man inte kan få tag i nåååååååååågon som kan hjälpa en!!!!!!!

Jag dör.

Kommentar:
#1: Sandra

Stackare... jag hoppas det ordnar sig snart, det finns inget värre än att leva i ovisshet!

2008-11-26 @ 14:52:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: